2007. december 6., csütörtök

Meg mindig Wellington

Szerda este vegre megerkezett a csomagom, de sajnos kiderult, hogy muszaj meg egy napot maradnom a varosban, mert eszakrol hidegfront erkezik es a vulkanoknal ahova szeretnek menni pentekig komoly esozeseket josolnak. ezert csak penteken indulok tovabb, hogy szombat reggel megbirkozhassak a vulkanokkal.
A csutortoki napom csendesen telt. Sokaig aludtunk, aztan reggel eleg hosszu ido utan vegre sikerult megborotvalkoznom mar kezdtem nagyon borostas lenni...
Gwynnel egyik baratjaval elvitt egy nagyon finom indiai etterembe. Nem sokszor ettem eddig indiait(csak nehany csaladi osszejuvetelen), de ez nagyon finom volt. Ebed utan meg elszurcsolgettunk egy finom forrocsoki egy kozeli kavezoban. Delutant kivittuk Gwynt a repterre mer elutazott Aucklandbe, igy egyedul maradtam itt Wellingtonban a csaladjaval. Delutan meg setaltam egy nagyot a varosban meg megvetten a penteki buszjegyemet eszakra.
Gwyn csaladja nagyon sokat segitett nekem, anyukaja meg apukaja segitetek megirni a reklamacios levelet a legitarsasagnak a csomagommal kapcsolatban. Mint emlitettem mar a lakasuk nagyon kulonleges. A hatalmas nappali ami a lakas kozepen huzodik vegig korulbebul 30 szor 5 meteres , komolyan mondom siman lehetne reggelente kocogni benne egy - ket kort... Maga a lakas tobb mint 300 negyzetmeter. Lehet, hogy kicsit sokat beszelek rola dde nekem valahogy nagyon tetszik...
Mindenkire nagyon sokat gondolok csak azert enm kezdek felsorolasba, nehogy valakit veletlenul kihagyjak, de mindenki aki ezt a blogot olvassa biztos lehet benne, hogy sokat gondolok ra.
NA most megyek mert mar kesore jar es meg ossze kell pakolnom a cuccaimat...

Nincsenek megjegyzések: