2007. november 27., kedd

Sydney

Ez az első bejegyzésem a bloggomban, úgyhogy elképzelhető, hogy egy kicsit még szétszort és kezdetleges lesz.
Szóval most épp Sydneyben vagyok és az elmult napokat a város felfedezésével töltöttem. Két napot szántam a híres operaház és a sydneyi híd felfedezésére. CSináltam is néhány fotót amit ha minden igaz meg is tudok majd itt valahogy jeleníteni, de addig még nem jutottam.
Sydney nagyon multi kultúrális város miközben a városban sétálgatok néha nem tudom eldönteni, hogy valahol Ázsiában vagyok vagy Ausztráliában...
Maga a belváros egy kicsit kicsinek tűnik, de lehet hogy csak azért mert még nem fedeztem fel mindent.
Egyébként azt még hozzátenném, hogy Ausztrália kategóriákkal drágább mint Újzéland, de ez is csak lehet hogy azért tűnik így nekem mert csak a nagy városokban jártam (Melbourne, Sydney) és azok valószínűleg jóval drágábbak a vidékhez viszonyítva.
NA most egyelőre ennyi, mert mar nagyon kiváncsi vagyok hogy fog kinézni a nloggom:-)

1 megjegyzés:

Tom írta...

Tok jo! Mindig orolok, amikor vannak magyarok az orszagomban.

Tanulok a nyelved, tudsz nezni itt... http://www.youtube.com/watch?v=01ZbIaP0Gno

Meg Ausztraliaban vagy?